سوالات متداول

  • چگونه می‌توانم به عنوان متخصص در کارگورو ثبت‌نام کنم؟

    با مراجعه به بخش ثبت‌نام متخصصان در سایت یا اپلیکیشن کارگورو، اطلاعات خود را وارد کرده و پس از تأیید، فعالیت خود را آغاز کنید.

  • آیا استفاده از کارگورو برای مشتریان هزینه دارد؟

    خیر، ثبت درخواست خدمات برای مشتریان رایگان است و فقط هزینه خدمات انتخاب‌شده پرداخت می‌شود.

  • چگونه به کیفیت خدمات ارائه‌شده توسط متخصصان اعتماد کنیم؟

    تمام متخصصان دارای پروفایل تأییدشده، امتیاز کاربران قبلی و نظرات واقعی هستند که به تصمیم‌گیری شما کمک می‌کند.

  • در صورت نارضایتی از خدمت انجام‌شده چه کار کنم؟

    شما می‌توانید از طریق پشتیبانی کارگورو مشکل را گزارش دهید تا بررسی و در صورت نیاز پیگیری‌های لازم انجام شود.

  • چگونه با متخصصان ارتباط بگیرم؟

    پس از ثبت درخواست، متخصصان به شما پیشنهاد می‌دهند و می‌توانید از طریق چت یا تماس داخلی پلتفرم با آن‌ها در ارتباط باشید.

  • چه مدارکی برای ثبت‌نام به عنوان متخصص لازم است؟

    مدارک شناسایی، اطلاعات تماس معتبر و در برخی خدمات، مدارک تخصصی یا سابقه کاری برای تأیید هویت و مهارت لازم است.

  • آیا امکان لغو درخواست خدمات وجود دارد؟

    بله، تا پیش از تایید نهایی توسط متخصص یا آغاز کار، می‌توانید درخواست خود را لغو کنید.